niedziela, 29 maja 2011

Ijeeee!

Nie wiem czy wiecie, ale byłam tancerką w ZTL (Zespole Tańca Ludowego) przez 7 lat (btw wiem, że nie wiecie ale posta było od czegoś zacząć:P ). Nie tańczę już od roku i strasznie za tym tęsknie. Zdecydowałam, że najlepszym momentem aby zrezygnować z tańca, będzie to ostatni mój występ na przeglądzie zespołów( na którym zdobyliśmy zaszczytne 1 miejsce). Nie ukrywam, że jednym z głównych powodów był właśnie wyjazd do Stanów. Ostatnio dostałam meila od hostki z zapytaniem czy mogłabym wziąć ze sobą strój taneczny, bo pięknie się prezentuje na zdjęciach, a z racji tego, że jest malarką, zaproponowała, że mnie w nim namaluje. Nie ukrywam, że było to bardzo miłe z jej strony...może i nawet bym stała się sławna ;) Ale jak to ja, musiałam odmówić mojej sesji malarskiej bo oprócz miłych chęci trzeba się liczyć ile to cudo potrafi ważyć...20 kg..więc dołożyłabym tylko moje gatki sratki i z walizką sruu do Stanów. Z pewnością przecudnie prezentowałabym się w tym stroju na plaży.. wszystkie kolory modne w tym sezonie haha :D Hit lata!- ukrywa wszystkie niedoskonałości, a podkreśla to, co najpiękniejsze w naszym ciele- talia osy :D

                a tu anko w roli góralki ;) ijeee!

8 komentarzy:

  1. Ojjj wiem jakie te stroje są ciężkie! Ale trzeba przyznać, że kolory mają piękne! Nie wiem czy widziałaś, ale na fcbk mam zdjęcie w takim łowickim wdzianku :) Tylko akurat czarno białe :]
    No i miło ze strony hostki, że chce Cię namalować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalejesz kochana... :) To zdjęcie jest the best! Faktycznie, taki strój na plażę - idealny... była byś królową californijskich dyskotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anula mam je!
    nie miałam internetu i nie miałam jak napisać :| ale już się melduje na fb.
    aaaa kochana nie wierzę ;***!

    takk! na potańcówkę w sam raz a w tle 'tańcz tańcz królowo dyskoteki' ;D

    She is a Polish girl in America
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od paru lat marzę o tańczeniu w takim zespole tyle że jakoś partnera nie mogę sobie znaleść (do zespołu trzeba przyjść juz ze swoim partneram bo jest mało chłopców.. ;(). Ale uważam ze takie zespoły są świetne!!

    ach no i zapraszam Cię także do czytania mojego bloga ponieważ ja równiez będe au pair od lipca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PannaAnna: widziałam i nawet chciałam skrobnąć te z kawałkiem kiecki na komputer:P btw bardzo dobre te zdjęcia :)

    Cookie Monster i Anucha: nakręcacie mnie,chyba jeszcze pomyślę nad zabraniem tej kiecki zamiast ubrań haha:P

    Marta_K : nasz zespół akurat takich wymagań nie stawiał, chociaz fakt, szkoda, że chłopaki się nie zgłaszają do takich zespołów ..z chęcią zajrzę i poczytam Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny strój!!!! Tylko 8 dni..... już nie moge doczekac sie relacji z USA :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty też już niedługo :D Zazdroszczę lokalizacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha, cudny strój na plaże! A opalenizna niebiańską :D
    Nie dziwię się, że odmówiłaś...Ale rzeczywiście, hostka wydaje się super i jeszcze malarka :)

    Niedługo twój wyjazd! Koniecznie bd śledziła tw losy :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń