wtorek, 10 maja 2011

Bilet

Jak zobaczyłam rezerwację, w końcu dotarło do mnie, że za miesiąc już mnie tu nie będzie. Rety, kiedy to zleciało!? Lot jest z Warszawy do Frankfurtu, a potem prosto do NY, po szkoleniu do Phoenix i LA. Matko z córką ! Nie wiem jak przeżyje te przesiadki ;o Mam problem z pociągami a co dopiero z samolotami :P
Host mi napisał, że 19 czerwca jest dzień ojca,dlatego z tej okazji zaprasza nas wszystkich do restauracji. Ale się najem haha
I pytanie stulecia za 100 pkt : Bagaże lecą prosto do NY, czy trzeba je odebrać podczas przesiadki? wiem...zaświeciłam mądrością :D




 









8 komentarzy:

  1. wow...no to rzeczywiście niedługo ;)
    co do bagażu:
    W Warszawie jak będziesz oddawać bagaż to zapytaj.
    Powinien lecieć prosto do NY, ale zawsze warto zapytać dla pewności.
    I koniecznie zachowaj numer bagażu (przy takich długich lotach dostaje się numerek - przynajmniej jak tak zawsze miałam)
    Powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze lece do Ny,przynajmniej ja tak miałam:* powodzenia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. a jakie masz walizki? jakie wymiary i ile kilo możesz wziąć? jaką klasą lecisz? bo różnie to bywa

    OdpowiedzUsuń
  4. To wpadniesz do USA i od razu do restauracji - super! :) Jak tam bagaże lecą to Ci powiem z autopsji, bo lecę przecież tydzień wcześniej. A tak liczyłam, że razem będziemy leciały..ehhh :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ale dziwnie, że nie ma bezpośredniego połączenia z NY do LA.. ;)
    a w ogóle na rozmowę nie mogę nawet z torebką wejść do konsulatu? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Lui i Tina: Dziękuje:))
    Sophie: nie mam jeszcze walizki kupionej,można wziąć 23 kg,a klasa jest chyba ekonomiczna

    ANIA: ja też liczyłam na to:( a lecisz z kims jeszcze?

    Patricia: można wziąć torebke do konsulatu,tylko nie można mieć w niej rzeczy typu komórka,aparat i ostre narzedzia,oni Ci ją przeswietlają i idziesz z nią dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bagaże lecą prosto do NY. Teraz napiszę coś , czym mam nadzieję się nie przestraszysz.. Piszę to właśnie po to aby Cię uspokoić. Bagaże na trasie Europa- USA lubią się gubić w akcji. Ja tak miałam i parę innych osób które znam . Ale... bez paniki! One się gubią góra na 1-2 dni i po prostu dolatują na miejsce z opóźnieniem. Dlatego dla własnego spokoju wszystko co masz najcenniejszego weź do bagażu podręcznego. W razie czego oszczędzi to troszkę stresu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz radę i życzę powodzenia :) .

    OdpowiedzUsuń