niedziela, 5 grudnia 2010

Zdjęcia z dzieciakami ;)

Poniższe zdjęcia wykorzystałam do mojej aplikacji.  Większość rodzin lubi kolorowe zdjęcia, dlatego warto kombinować z rysunkami, naklejkami  czy innymi rzeczami... do koloru do wyboru;) 
A co do match family to narazie cisza... chyba CCAP dała się we znaki zima, zastrajkowali i nie szukają mi rodziny ;)) 




No i życzę powodzenia bloggerce Mai-> http://majasikora.blogspot.com/ , która od św. Mikołaja otrzymała prezent na 6 grudnia- 'Au Pair w Stanach' ;)
 

6 komentarzy:

  1. O, ale pomysłowo :) Bardzo mi się podoba Twój album, liczyć na to że znajdzie poparcie u potencjalnych rodziców ;)
    Trzymam kciuki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki wielkie za miłe słowa!:) mam nadzieje, że i przyszłym hostom album się spodoba;) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!!:):) I dziękuję bardzo :*:*:* :):) Everythin is gonna be allright:) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie moja mama doprowadza do szału swoimi tekstami o studiach: jak teraz nie pojde to pozniej mi sie nie bedzie chciało...bla bla bla

    Mam nadzieje, że nam się uda!

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba kojarze jedno zdjęcie ze strony CC Available Au Pair, czy to możliwe?:)
    Album świetny, ja tam Cię biore jako moją au pair;d

    OdpowiedzUsuń
  6. olsza : dobrze widziałaś, to jaaaa:D

    OdpowiedzUsuń