środa, 1 grudnia 2010

Początek

O programie au pair dowiedziałam się dzięki mojej znajomej, która była w Stanach. Od razu ten pomysł przypadł mi do gustu tym bardziej, że byłam w klasie maturalnej a moje przyszłe studia były pod wielkim znakiem zapytania - co ja w ogóle chce w życiu robić? - oto jest pytanie ...
Zanim się obejrzałam, a tuż przed maturą złożyłam całą moja aplikację biurowi CCAP i zaliczyłam spotkanie z konsultantką. Za jakiś czas meil : You have a match! Jaka była euforia, normalnie byłam cała w skowronkach ;) ... ale nie na długo. Niestety match nie okazał być sie perfekcyjny jak myślałam...i tak już pozostało do dziś- kolejne nieudane matche. Były rozmowy, meile, ale albo ja sie nie spodobałam rodzinie( jak to?!! przecież jestem takaaa miłaaa;) ) albo odwrotnie. Choć już miałam chęć wziąć ' byle' jaką rodzinę, byle tylko już tam być i nie tłumaczyć się już więcej znajomym i rodzinie kiedy w końcu polecę ;)
Mam nadzieje, że za nie długo będę mogła się podzielić informacją  : I have a perfect match! Zadzieram kiece i lece !;) Chyba, że prześladuje mnie wielki pech, to wtedy będę ryczeć i kwiczeć ;) Trzymajcie kciuki!

3 komentarze:

  1. hey ! powodzenia ! napewno sie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za mnie niż rok będę najprawdopodobniej w takiej sytuacji jak ty, tak więc trzymam kciuki za perfect match dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Trymam za Ciebie kciuki, uda Ci się napewno!;)

    OdpowiedzUsuń