poniedziałek, 21 marca 2011

Zoom na Hermosa Beach

Miałam wiele matchy z CA, ale nigdy w życiu nie przypuszczałam, że ostatnie słowo "Tak" padnie właśnie stamtąd! No i padło- Hermosa Beach. Wiele osób twierdzi, że lokalizacja jest bajeczna. Nie mogę zaprzeczyć! Kto by pomyślał, że trafię do miasta  tuż nad oceanem i to jeszcze w słonecznej Kalifornii? Na pewno nie ja:P

                     Do LA będę mieć gdzieś ok. 30min, moim "kabrioletem" trochę dłużej :D
                           
                   
              Zdjęcie zrobione przez polską au pair Julitę, która również zamieszkuje HB ! :)
                    





A z racji tego, że po 'amerykańsku ' wciąż niepełnoletnia, będę balować na piasku budując babki :P
Mam nadzieje, że będzie to niezapomniany długi pobyt !


8 komentarzy:

  1. Gratuluję i zazdroszczę :D
    Cali jest bajeczna...

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) zazdroszczę.

    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha Twój "kabriolet" - nie ma to jak jazda na zimny łokieć, a w tym przypadku nawet dwa zimne łokcie :P Ejjj, babki z piasku są fajne :D Będziesz wyrywać facetów na łopatki i wiaderko. Taki powrót do czasów dzieciństwa :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty w końcu jedziesz z Proworkiem nie? A jak wypełniałaś dokumenty to jakie Ci przysłali? Bo czytałam, że oni współpracują z AuPairCare a przysłali mi dokumenty z InterExchange... ;)

    Pozdrawiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko wiesz, że będziesz miała obciążenie bo ja jadę z tyłu ;D ojj andzia andzia :>
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,juz sie nie moge doczekac relacji z twgo miejca,zapowiada sie bajkowo:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ANIA a wyobraź sobie wiatr we włosach,okular na nosie i jazdaa! wtedy to zrobię furorę bez łopatki i wiaderka:D

    Patricia,tak jestem w Proworku i współpracowałam z AuPairCare,pewnie dlatego, że ukończyłam szkołę średnią,a InterExchange jest dla tych,którzy jeszcze jej nie ukończyli,ale pewnie jak dostarczysz świadectwo,powinni Cię przenieść do APC...tzn tak ja myśle:P najlepiej upewnij się w biurze:)

    Aneczko,blondasie Ty, przecież ważysz tyle co ja, więc równowaga będzie;D;***

    i dziękuje wszystkim!:)

    OdpowiedzUsuń