środa, 29 grudnia 2010

Match i myśl o Proworku

Godzina przed 24, A. smacznie obraca się na drugi bok a tu przepiękny dźwięk telefonu rozgromił się nad uchem. Wściekła przeciera oczy i patrzy... o shit! To na pewno Ameryka! Nie zdążyła nawet pomyśleć i samo z siebie wyszło could you call me back tomorrow? Uwierzcie, nie dało by się ze mną dogadać:P Przejrzałam ich aplikacje i tylko to, co mi się w niej podobało to lokalizacja- Chicago! Dzieci- jak zwykle czwórka małych zgrajków i psy...ciekawie...;) Może i jestem wybredna co do ilości dzieci, ale fakt faktem czwórka małych dzieci to ogromne wyzwanie ! Jednak trzeba by było mieć oczy dookoła siebie non stop! A po za tym dostałam meila od hostki, który w ogóle mnie nie przekonał, z mojego punktu widzenia nie traktowali by mnie jako członka rodziny a tylko jako pracownika i nauczyciela. A jednak chciałabym się poczuć jak w domu ... Jednak rok to nie miesiąc...
Tak... myślę, żeby z CC przejść na Prowork albo lecieć na dwa fronty:P Prowork przekonał mnie przede wszystkim ceną! Kierowałam się też opiniami, ale ile au pair tyle opinii. Ma swoje plusy i minusy jak CC. Może Prowork będzie miał w bazie rodzinę, która spowoduje, że spędzie wspaniale rok!
Zamierzam po Nowym Roku z Aneczką -> sheisapolishgirlinamerica złożyć zgłoszenie! Ja się tak łatwo nie poddam! Intuicja podpowiada mi, że robie właściwie...a kto wie, może dwie Anki spełnią marzenie wspólnie?!
                                   Patrzcie uważnie! Dziecko Was nauczy triku!!:DD

13 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko ja staram się o operkowanie w USA. Ja swoją przygodę z biurami zacznę dopiero w kwietni gdzieś ;) Ale mam nadzieję, że i Tobie i mnie uda się ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że Anki spełnią marzenia wspólnie nie ma innej opcji! a co do tych dzieci musi bić od ciebie jakaś aura miłości do wielodzietnych rodzin hahaaaa ;d

    ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana:* Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak masz racje:) Wiesz na poczatku zupełnie mi się tu nie podobało ale z biegiem czasu zakochuje sie w NY:p

    OdpowiedzUsuń
  5. heeej,
    mam pytanie. masz moze maila do tej rodzinki z chicago? sama jestem w trakcie poszukiwan, ale strasznie chcialabym byc w illinois.
    oczywiscie nie powiedzialabym, ze dostalam go od ciebie.
    dzięęęki. czekam na odp.
    justyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć;) Niestety nie mam meila ani żadnych danych kontaktowych tej rodziny, był tylko jeden telefon i to wszystko z ich strony(Bogu dzięki!). Kiedy chcesz wyjechać i z jakiego biura?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. buu, myślałam, że masz może maila, bo napisalaś, że hostka się do ciebie odezwała też mailowo ;) no trudno.
    hmm. ja lecę na trzy fronty ;p CC, Au Pair in America i Prowork :)
    z CC konto otwarte od 3 tygodni, w APIA od 3 dni, a Prowork ma byc aktywowany w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam! tyle papierkowej roboty... trzymam kciuki za wyjazd i za świetną rodzinę w IIllinois:) a kiedy chcesz wyjechać?

    OdpowiedzUsuń
  9. eee tam, prawda jest taka, że to wszystko to kopiuj wklej. te same listy do host family, później aplikacja uzupełniana w ten sam sposób. jedynie medical form i referencje trzeba było od nowa, ale wiadomo, że to od tych samych osób więc nie było problemu. ;)
    datę dostępności ustawioną mam na marzec, bo koncze za miesziąc studia.
    tobie też życzę powodzenia i trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki i dawaj znac jak idzie,trzeb miec duzo cierliosc,adopier 8 rodzine wybralam :O

    OdpowiedzUsuń
  11. ha! to moge Wam smiało powiedzieć, że marzenia się spełniają!!! ;) nie dość że mam pefect match to w dodatku skąd? Z ILLINOIS! bede wielbić prowork do konca zycia ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. jej, szczęściaraa!!!:) gdzie dokładnie i kiedy lot?! ja jeszcze muszę sie uzbroić w cierpliwość aż otworzą mi konto;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wilmette, 25 min od downtown chicago. pięęęęknie. lot prawdopodobnie 7 marca o ile zdarze wyrobic się z wizą. jeśli nie to pod koniec jakoś ;) 3 dzieci. mam nadzieje, ze na zywo wszystscy beda równie symatyczni, jak przez tel i skype :)

    OdpowiedzUsuń