sobota, 29 stycznia 2011

Family z Hermosa Beach

Jest dość ciekawa sytuacja z tą ową rodziną, o której już nawet pisałam w ostatnim poście. Moje obawy sprawdziły się, rodzina napisała meila, a ja z przykrością musiałam odmówić rozmowy telefonicznej ze względu planowanej rezygnacji z CC.. Na tyle się mną zainteresowali, że nie przejęli się tym zbytecznie :P bardziej ja...bo co dalej? Ja w Proworku, oni w CC... Zdecydowali się na CC tylko ze względu na to, że mają dużą bazę au pair, co dalej za tym idzie, jest dużo au pair z CC w rejonie Hermosa Beach a dzięki temu ich nowa au pair może nawiązać wiele znajomości. " Postawiliśmy sobie warunek" , że będziemy utrzymywać ze sobą kontakt i w tym czasie z innymi host rodzinami i au pairkami. Jeśli stwierdzimy, że jesteśmy do siebie stworzeni, przeniosą się z CC do Proworka.. skomplikowane ale ciekawe ;) Małżeństwo jest młode i byłabym ich drugą au pair (o ile coś kiedyś z tego wyjdzie;)). Host mum pochodzi z Rosji, w wieku 19 lat przeprowadziła sie do Stanów po to by studiować i jest malarką. A dzieci są słodkie(przynajmniej na zdjęciach;P ).

11 komentarzy:

  1. No bo to tak jest - jak nie urok to s..... :P
    Ale lepiej ze odpuscilas sobie CC ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałaś przeboje z CC?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za info. ale mnie nastraszyłaś. jeżeli do marca nie ruszą dupy, to chyba też tak zrobię. muszę przeczytać Twojego bloga całego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz przeczytałam.... bierz ich i jedź do nich!!

    OdpowiedzUsuń
  5. spokojnie;) musisz się uzbroić w cierpliwość, bo przeważnie rodziny szukają z 3 czy 2 miesięcznym wyprzedzeniem...ale jak naprawdę będzie mało rodzin to pisz do CC i się nimi nie przejmuj;)

    Co do tej rodziny, to nie tylko ode mnie zależy:P
    chociaż rozmawiałam z nimi wczoraj przez skype i naprawdę wyglądali na sympatycznych;) plus dla mnie to, że założyli też konto w Proworku(Au pair Care u nich), więc może jakas tam nadzieja jest...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz co ja teraz będę składać aplikacje :) miałam jechać wcześniej ale wszystko się jakoś inaczej potoczyło no i teraz dopiero zdaję prawo jazdy np ;) ej nie straszcie mnie z tymi matchami tak :P a z CC nie miałam, żadnych przygód ale moja koleżanka miała i że tak powiem chyba wolę z Proworku :P w ogóle dodałam Twojego bloga do mojej str mam nadzieje, że nie jesteś zła :D
    PZdr

    OdpowiedzUsuń
  7. skądże..to raczej miłe z Twojej strony, dziękuje:D
    I powodzenia we wszystkim!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej. a na jaki email pisałaś im, żeby się ruszyli, na jakiś oficjalny? na ten feedback?

    OdpowiedzUsuń
  9. albo taki ? aupair.operations@culturalcare.com

    chce, żeby ten mail doszedł gdzieś na jakiś wysoki szczebel u nich i żeby się ruszyli...!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego meila (którego podałaś) dostawałam matche. Więc myśle,że ten adres jest do Stanów. Ja wysyłałam moje pytania na aupair.pl@culturalcare.com
    zamiast "operations" jest "pl" więc może i mam rację, spróbuj tego, ja dostawałam odpowiedzi w miare szybko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej. dostałam już odpowiedź, ale jak na razie żadnych matchy... (pisałam na ten feedback) noo wkurzam sie na nich coraz bardziej...!! napisali, że to zależy od aplikacji rodziny i że nie od nich zależy... tak jakby żadna nie pasowała ze mną... jasneeee, no i że cały czas pracują nad tym! phi

    OdpowiedzUsuń